X

هزینه تعمیر دستگاه ونتیلاتور

09124612936 مدیر فروش
تعمیر ونتیلاتور

دستگاه ونتیلاتور در میزان دریافت اکسیژن به ریه بیماران بدحال کمک می‌کند. اگر این دستگاه با مشکل مواجه شود می‌توان صدمات جبران ناپذیری به شخص وارد نماید. برای استفاده از خدمات تعمیرات انواع دستگاه دستگاه ونتیلاتور با شماره های درج شده در سایت میلاد طب تماس بگیرید.

میلاد طب
میلاد طب

یکی از تجهیزات پرشکی که ممکن است به تعمیر نیاز پیدا کند، ونتیلاتور است. برای استفاده از خدمات تعمیر و سرویس ونتیلاتور با میلاد طب تماس بگیرید.

اهمیت تعمیر ونتیلاتور

یکی از ضروری ترین و پر اهمیت ترین دستگاه های مورد استفاده در بیمارستان ها مخصوصاً بخش مراقبت های ویژه، دستگاه ونتیلاتور است. ونتیلاتور یک روتین تنفسی طبیعی برای بیماران فاقد توانایی تنفس برقرار می‌کند. برای زنده نگه داشتن بیمار استفاده از این دستگاه نیاز است و اختلال در هریک از اجزای دستگاه ونتیلاتور، جان بیمار را به خطر می‌اندازد. به همین دلیل در صورت خرابی این دستگاه، تعمیر آن را جدی بگیرید. تعمیر تخصصی دستگاه ونتیلاتور از خرید یک دستگاه جدید دیگر، بسیار به صرفه تر و منطقی تر است.

اجزای قابل تعمیر دستگاه ونتیلاتور

تعمیر ونتیلاتور شامل تعویض یا تعمیر قطعات نیاز به تعمیر می‌باشد. برخی قسمت های ونتیلاتور قابل تعمیر نیست اما بخش های قابل تعمیر ونتیلاتور شامل موارد زیر می‌شوند:

  • تعمیر و تعویض برد صفحه نمایشگر ونتیلاتور
  • تعمیر سیم کشی و مدارهای الکتریکی ونتیلاتور
  • تعویض یا تعمیر شیرهای مغناطیسی ونتیلاتور
  • تعویض یا تعمیر شیرهای دیجیتالی ونتیلاتور
  • عیب یابی، تعویض یا تعمیر سنسور سنجش جریان هوای ونتیلاتور
  • عیب یابی، سرویس یا تعمیر فیلتر ضدعفونی هوا ونتیلاتور
  • تعویض یا تعمیر بخش مرطوب کننده ونتیلاتور
  • تعمیر یا تعویض لوله های دم و بازدم در صورت نیاز
  • تعمیر و تعویض سنسورها و سیستم های کنترل کیفیت اکسیژن
  • عیب یابی و سرویس ترانسدیوسر های ونتیلاتور

در میلاد طب کلیه خدمات در زمینه تعمیر دستگاه کمک تنفسی انجام می‌شود.

انواع دستگاه ونتیلاتور

ونتیلاتور ها نوع خاصی ندارند و متناسب با شدت عارضه، نوع عارضه، میزان هوشیاری بیمار و مدت استفاده، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ونتیلاتور فشار منفی

اولین دستگاه تنفس مصنوعی ساخته شده، دستگاه ونتیلاتور فشار منفی می‌باشد. از این دستگاه همچنان در مراکز درمانی استفاده می‌کنند. این دستگاه دارای یک محفظه بزرگ برای قرارگیری بدن بیمار از گردن به پایین درون دستگاه است. با خارج نمودن هوای درون محفظه و ایجاد فشار منفی، قفسه سینه دچار کشیدگی شده و عمل دم انجام می‌شود.

ونتیلاتور فشار مثبت

ونتیلاتور های فشار مثبت نسل جدیدی از دستگاه های تنفسی می‌باشند که دارای انواع ثابت و پرتابل (قابل حمل) هستند و برای تعمیر آن باید از یک متخصص ماهر و واقف به تمام قابلیت های آن کمک گرفت. این دستگاه ها در دو نوع تهاجمی و غیر تهاجمی و همچنین فشار ثابت، زمان ثابت و حجم ثابت تولید شده اند. اکسیژن رسانی به بیمار از طریق لوله های اختصاصی دم انجام می‌شود.

تعمیر ونتیلاتور مدل LTV950 و LTV1000

می‌توان تمام ونتیلاتور های موجود در بازار را تعمیر کرد. ساختار مدل های ونتیلاتور به گونه ای است که امکان تعمیر، تعویض و سرویس قطعات آن امکان پذیر می‌باشد. برای تعمیر انواع ونتیلاتور مدل LTV950 و LTV1000 باید دانش و آگاهی نسبت به نحوه عملکرد، نواقص، قطعات قابل تعویض و... داشته باشید تا بتوانید این دستگاه را تعمیر کنید.

قطعات هر دستگاه ونتیلاتور با دستگاه دیگر دارای تفاوت هایی است؛ از این رو نمی‌توان نسبت به تعمیر دستگاه های مختلف، یک روش را در نظر گرفت. بهتر است برای عیب یابی و کشف نواقص دستگاه ونتیلاتور از یک تعمیرکار و تکنسین حرفه ای کمک گرفت.

هزینه تعمیر ونتیلاتور

هزینه تعمیر ونتیلاتور به عوامل مختلفی مانند تخصص تعمیرکار، مدل دستگاه، عیب و نقص آن و  پروسه تعمیر وابسته است. ساده یا پیچیدگی ونتیلاتور در عیب یابی و رفع نقص آن بسیار تاثیر می‌گذارد. برخی از خرابی های دستگاه ونتیلاتور از اول قابل مشاهده است و به سرعت عیب یابی می‌شود اما برخی از نواقص نیازمند بررسی و دقت بیشتر می‌باشد و زمان بیشتری می‌خواهد. هزینه تعمیر ونتیلاتور بستگی به فرآیند تعمیر دارد. انجام هر یک از کارهای تعویض، تعمیر و سرویس دستگاه، به صورت جداگانه محاسبه می‌شود و دستمزد جداگانه ای باید پرداخت.

هزینه تعمیرات ونتیلاتور همچنین به قیمت قطعات تعویضی نیز بستگی دارد. در آخر کار تمام کارهای انجام شده روی .نتیلاتور جمع بندی و هزینه نهایی مشخص می‌شود. میلاد طب، مرکز تخصصی تجهیزات پزشکی می‌باشد که علاوه بر تضمین کارکرد صحیح از دریافت هزینه اضافی خودداری می‌نماید.

برای تماس و اعزام تعمیرکار تجهیزات پزشکی می‌توانید با شماره مندرج در سایت که متعلق به مجموعه میلاد طب می‌باشد، تماس بگیرید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید