X

تعمیر دستگاه اگسیژن ساز در محل

09124612936 مدیر فروش
تعمیر دستگاه اکسیژن ساز در تهران

به منظور سرویس و تعمیر دستگاه اگسیژن ساز در تهران با میلاد طب تماس بگیرید. در این مجموعه امکان تعمیر انواع اکسیژن ساز در مدلهای مختلف، تولید شده توسط شرکت های ایرانی و خارجی امکان پذیر است. برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.

میلاد طب
میلاد طب

در مراکز درمانی، از تجهیزات و دستگاه‌های مختلفی برای درمان بیماران استفاده می‌شود که هر کدام از این دستگاه‌ها نقش خاصی در بهبود و کنترل سلامت بیمار دارند.

یکی از این دستگاه‌های کاربردی دستگاه اکسیژن ساز است که برای بیمارانی که دارای مشکلات تنفسی هستند؛ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه کمک می‌کند تا نفس کشیدن بیمار راحت تر شود. برخی از دستگاه ها اکسیژن ساز ممکن است در طول استفاده، دچار خرابی شده و نیاز به تعمیرات پیدا کنند. دستگاه‌های اکسیژن ساز دارای مدلهای خانگی و بیمارستانی هستند.

برای تعمیر دستگاه اکسیژن ساز بهتر است از یک مرکز تعمیرات معتبر کمک بگیرید تا دستگاه شما را به صورت کامل و حرفه ای تعمیر نماید.

برای استفاده از خدمات سرویس و تعمیر اکسیژن ساز خانگی در تهران با میلاد طب تماس بگیرید.

میلاد طب از مجموعه‌های معتبر در زمینه تعمیر تجهیزات پزشکی در تهران می‌باشد.

تعمیر و سرویس دستگاه اکسیژن ساز خانگی

برای تعمیر و سرویس دستگاه اکسیژن ساز خانگی می‌توانید از مجموعه میلاد طب کمک بگیرید. به منظور انجام تعمیرات ابتدا تست های اولیه انجام می‌شود که در این تست، عیب یابی و میزان خرابی دستگاه مشخص می‌شود.

دستگاه باید به طور استاندارد در ۵ لیتر در دقیقه بین ۸۸ تا ۹۹ درصد خلوص اکسیژن داشته باشد، حال اگر در مرحله اولیه عدد ۲۱ را نشان دهد یعنی دستگاه اکسیژن ساز خراب شده است و احتیاج به تعمیر دارد.

ممکن است در برد دستگاه خللی به وجود آمده باشد. در برخی شرایط نیز دستگاه صدای زیادی تولید می‌کند که می‌تواند مشکل از کمپرسور دستگاه باشد.

هزینه تعمیر دستگاه اکسیژن ساز چقدر است؟

به صورت ثابت و دقیق نمی‌توان میزان هزینه تعمیر این دستگاه را برآورد کرد.

برای تعیین هزینه تعمیر دستگاه اکسیژن ساز نوع قطعه ای که خراب شده مورد اهمیت است. همچنین باید بررسی شود که قطعه خراب شده نیاز به تعمیر دارد و یا باید حتما تعویض شود تا دستگاه به حالت اولیه برگردد.

اگر قطعات مهم‌ و بزرگ‌ دچار خرابی شوند، میزان هزینه پرداختی شما نیز افزایش خواهد یافت. تعمیرات و سرویس جزئی دستگاه چندان هزینه بر نیست و بستگی دارد که چه مرکزی تعمیرات را بر عهده گرفته است.

برای استفاده از خدمات مراکز تعمیر دستگاه اکسیژن ساز در تهران، حتما بهترین مرکز را انتخاب و بررسی نمایید تکنسین ها فعال در مجموعه، حتما دوره های لازم برای تعمیرات را گذرانده باشند.

دستگاه اکسیژن ساز معمولا برای بیمارانی که دارای مشکل انسداد ریه هستند و یا بیماران قلبی و مبتلا به آسم مورد استفاده قرار می‌گیرد و باید برای حفظ سلامت و جان بیمار، دستگاه به درستی کار کند.

تعمیر اکسیژن ساز

تعمیر اکسیژن ساز چقدر زمان می‌برد؟

زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به نوع مشکل و خرابی، در دسترس بودن قطعات برای تعمیر و تعویض و مهارت تکنسین بستگی دارد. در ادامه به بررسی حدودی تایم تعمیرات می‌پردازیم:

نوع خرابی و سرویس مورد نیاز زمان مورد نیاز
تعویض فیلتر 30 دقیقه
تعویض کمپرسور 4 ساعت
تخلیه آب جمع شده در دستگاه 45 دقیقه
روشن نشدن اکسیژن ساز 1 تا 2 روز
روشن شدن بوق هشدار 1 تا 2 روز
نداشتن خروجی هوا هنگام روشن شدن دستگاه 1 تا 2 روز
شارژ نشدن دستگاه‌های شارژی اکسیژن ساز 2 تا 3 روز
تعمیر برد دستگاه 2 تا 4 روز

عیب یابی دستگاه یکی از مراحل تعمیر است که باید به دقت صورت گیرد تا دستگاه به خوبی تعمیر شود. بعد از تشخیص خرابی و اقدام به تعمیر در ابتدا باید قطعات مورد نیاز تهیه شود و همین امر ممکن است باعث افزایش زمان تعمیر شود. در میلاد طب سعی می‌شود دستگاه‌ها در سریع ترین زمان تعمیر تا سلامتی بیمار به خطر نیفتد.

خدمات مهم در مرکز تعمیرات دستگاه اکسیژن ساز

اگر از دستگاه اکسیژن ساز خارجی و یا ایرانی استفاده می کنید، امکان دارد دستگاهتان خراب شود و نیاز به یک تعمیرکار حرفه ای و کاربلد برای بررسی و تعمیر دستگاه داشته باشید. در ادامه به برخی از خدماتی که در این مراکز انجام می گیرد، اشاره شده است:

 

علت شارژ نشدن اکسیژن ساز چیست؟

در مدلهای شارژی تقریبا 3.5 ساعت زمان لازم است تا دستگاه شارژ شود البته این مورد به ظرفیت باتری نیز بستگی دارد. اگر برای شارژ دستگاه به مشکل برخوردید؛ مشکل می‌تواند از این قطعات باشد: باتری، پایه شارژ، آداپتور و یا پریز دیواری.

بررسی و تعویض فیلتر

یکی از بخش های مهم در دستگاه اکسیژن ساز که به ورود گرد و غبار و ذرات مختلف بسیار حساس است و باید به صورت دوره ای تعویض و تمیز شود، فیلتر است. پس از مدتی که از استفاده دستگاه می‌گذرد، باید برای سرویس و پاک کردن فیلترهای دستگاه اکسیژن ساز اقدام کرد.

تعمیر کمپرسور

ممکن است که به دلایل استفاده مکرر از دستگاه اکسیژن ساز، کمپرسور دستگاه معیوب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد که تعمیر و بررسی آن باید توسط یک تعمیرکار متخصص انجام شود.

بررسی و رفع مشکل غلیظ سازی دستگاه

 وظیفه اصلی دستگاه اکسیژن ساز، تولید اکسیژن دریافتی از محیط و غلیظ سازی آن می‌باشد که این قسمت باید به صورت دوره ای آن را بررسی کرد  و در صورت بروز مشکل باید آن را تعمیر کرد.

تعویض زئولیت

برای بهبود عملکرد و کارايی اکسیژن ساز، تعويض زئوليت‌ بسیار مورد اهمیت است. زئولیت نوعی مواد معدنی است که در تولید اکسیژن نقش بسیار مهمی دارد. ساختار آن به صورت پودر است و اکسیژن موجود در هوا را به یک اکسیژن خالص برای استفاده بیمار تبدیل می‌کند. 

تعویض برد دستگاه

اگر از دستگاه اکسیژن ساز به خوبی مراقبت نشود و آن را در معرض نور، کنار پنجره و محیط های پر گرد و غبار قرار دهید طول عمر آن کوتاه شده و می‌تواند سوختگی برد را در پی داشته باشد که برای تعویض برد این دستگاه، از یک مرکز تعمیر برد متخصص در تعمیر قطعات و تجهیزات پزشکی استفاده کنید.

بررسی قسمت ها و صدای دستگاه

 دستگاه اکسیژن ساز دارای قسمت های مختلفی و به همین دلیل ممکن است با مشکلات زیادی مواجه شود.  مثلاً علت بوق زدن دستگاه اکسیژن ساز می تواند به دلایل مختلف مانند شل شدن پیچ، رگولاتور، شیر کنترل، مخزن زئولیت و… می‌باشد که بررسی آن لازم و ضروری است. برای جلوگیری از خرابی های بیشتر بهتر است سریعاً برای تعمیر دستگاه اقدام کنید.

انجام تمام خدمات تعمیر، سرویس و عیب یابی دستگاه اکسیژن ساز باید در یک مرکز معتبر با نیروهای کار آزموده و با تجربه انجام گیرد. مجموعه میلاد طب آماده تعمیر و سرویس انواع دستگاه اکسیژن ساز ایرانی و خارجی می‌باشد.

زمان سرویس دستگاه اکسیژن ساز چه موقع است؟

هر دستگاهی بعد از مدتی استفاده برای اینکه کیفیت و عملکرد اولیه را داشته باشد، نیاز به سرویس دارد. دستگاه اکسیژن ساز خانگی هم از این قاعده مستثنی نیست. توصیه می‌شود هر 6 ماه یک بار اقدام به سرویس این دستگاه نمایید. اما اگر زودتر از این زمان متوجه کاهش خلوص اکسیژن تولید شده توسط دستگاه شدید، بهتر است اقدام به سرویس و یا تعمیر دستگاه نمایید.

برندهای معتبر اکسیژن ساز که در میلاد طب امکان تعمیر آنها وجود دارد.

از برندهای معتبر اکسیژن ساز ایرانی می توان به این موارد اشاره نمود:

  • سوشیا (SOSHYA) 
  • اکسیژن پلاس (Oxygen Plus)
  • اکساز(OXAS)

از برندهای خارجی هم می توان به این موارد اشاره نمود:

  • نایدک (NIDEK)
  • ایرسپ (AIRSEP)
  • یوول (Yuwell)
  • لانگفیان (Longfian)
  • زنیت مد (Zenith Med)
  • دستگاه اکسیژن ساز فیلیپس

در میلاد طب خدمات تعمیر انواع اکسیژن ساز خانگی و اکسیژن ساز بیمارستانی در برندهای مختلف انجام می شود. این دستگاه ها دارای سیستم مشابه هستند و به همین دلیل تعمیرات آنها نیز یکسان است. اما در برخی مواقع ممکن است قطعه مورد نظر در بازار موجود نباشد و کار تعمیرات پذیرفته نشود.


  • امکان تعمیر اکسیژن ساز در محل وجود دارد؟

    بله. به دلیل نیاز شدید برخی از بیمارها به این دستگاه امکان تعمیر در محل به صورت اورژانسی وجود دارد.

  • هزینه تعمیر دستگاه اکسیژن ساز چقدر است؟

    هزینه تعمیرات به نوع خرابی و مشکل دستگاه بستگی دارد. حداقل هزینه برای تعمیرات 500 هزار تومان است.

  • سرویس و تعمیر اکسیژن ساز چقدر زمان می‌برد؟

    سرویس دستگاه حداکثر یک ساعت زمان میبرد. برای تعمیرات هم سعی می‌شود یک تا دو روزه دستگاه تحویل داده شود.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • ندا حسینی
    تعمیر اکسیژن ساز چند روزه انجام میشه؟ حتما باید هر روز استفاده کنم میشه ی روزه تحویل بدین؟
    • مدیر سایت

      سلام. زمان تعمیر به نوع خرابی بستگی داره اما در موارد اورژانسی سعی می‌کنیم دستگاه رو یک روز تعمیر و تحویل بدیم. اما قبلش حتما باید دستگاه عیب یابی بشه و اون موقع زمان تحویل مشخص میشه.

تماس بگیرید